EETHUIS ARYA

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1011 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Eethuis Arya. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 18:39 Perfect quality , snelle levering en zeer vriendelijk - aanrader
12 jun 2026 om 22:39 Lekker gewoon lang moeten wachten
6 jun 2026 om 17:16 Lekker gegeten
5 jun 2026 om 0:15 nog lekker warm snel en een leuk toevoeging bij de bestelling
4 jun 2026 om 23:26 bezorgster was erg vriendelijk en had een van de beste maaltijden bij die ik ooit via thuisbezorgd heb gegeten. fenomenaal lekker. ik had een steak champion bleu gebakken. heerlijk!!! ik hoop hier snel nog een keer te zijn want ik weet wat ik dan eet
2 jun 2026 om 20:12 het eten is altijd lekker en op tijd
1 jun 2026 om 18:35 Scampi vodkasaus was lekker, scampi diabolique trok op niks (Geen smaak). Bezorgster kon geen nederlands en moest google translate gebruiken.
30 mei 2026 om 19:56 Perfect
28 mei 2026 om 20:39 sneller geleverd dan verwacht. en lekker . goed gevulde kebab en was heel lekker
27 mei 2026 om 18:08 het smaakte vreselijk , het was zo zuur als het maar kon zijn!
27 mei 2026 om 5:09 Altijd warm, altijd lekker
24 mei 2026 om 19:10 Snelle levering, zeer vriendelijk. lekker eten, grote porties.