Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij Eethuis Arya. Meer weten? Ontdek meer
Kristof
13 jun 2026 om 18:39
Perfect quality , snelle levering en zeer vriendelijk - aanrader
Ilyas
12 jun 2026 om 22:39
Lekker gewoon lang moeten wachten
Joël
6 jun 2026 om 17:16
Lekker gegeten
Vanroey
5 jun 2026 om 0:15
nog lekker warm snel en een leuk toevoeging bij de bestelling
Patrick
4 jun 2026 om 23:26
bezorgster was erg vriendelijk en had een van de beste maaltijden bij die ik ooit via thuisbezorgd heb gegeten. fenomenaal lekker. ik had een steak champion bleu gebakken. heerlijk!!! ik hoop hier snel nog een keer te zijn want ik weet wat ik dan eet
Luna
2 jun 2026 om 20:12
het eten is altijd lekker en op tijd
Ine
1 jun 2026 om 18:35
Scampi vodkasaus was lekker, scampi diabolique trok op niks (Geen smaak). Bezorgster kon geen nederlands en moest google translate gebruiken.
Rafael
30 mei 2026 om 19:56
Perfect
Carine
28 mei 2026 om 20:39
sneller geleverd dan verwacht. en lekker . goed gevulde kebab en was heel lekker
Shana
27 mei 2026 om 18:08
het smaakte vreselijk , het was zo zuur als het maar kon zijn!
Eline
27 mei 2026 om 5:09
Altijd warm, altijd lekker
Leslie
24 mei 2026 om 19:10
Snelle levering, zeer vriendelijk. lekker eten, grote porties.